Lehtipisteen uudistunut päälehtiesittely

Hypermarkettien lehtiesittelyt uudistuvat

Viimeisimmät artikkelit

Oletko jo huomannut, että monen Prisman ja K-Citymarketin lehtiesittelyt ovat saaneet uuden, raikkaan ilmeen? Tuotteiden löydettävyyttä asiakkaille parantava ja samalla henkilökunnan työtä keventävä uudistus jalkautuu kovalla vauhdilla hypermarketteihin koko maassa. 

Niin itse kaupat, asiakkaiden tarpeet kuin Lehtipisteen valikoimakin ovat vuosien varrella muuttuneet ja niinpä myös myymäläkalusteet kaipasivat päivitystä nykyaikaan. Halusimme uudistuksella paitsi raikastaa ilmettä vastaamaan nykypäivän vaatimuksia, myös tuoda käytännön helpotusta niin kaupan henkilökunnalle kuin asiakkaillekin. Siksi kaikki ratkaisut suunniteltiin ja testattiin huolellisesti palautteita kuunnellen.  

Mitä kaikkea uudistus sitten tuo tullessaan? Päivitetystä ilmeestä löytyy uudelleen mietittyjen värien ja orgaanisen aaltoilevan muotokielen ohella myös monia ihan käytännön parannuksia: puhtaan valkoinen led-valaistus yhdessä antrasiitin harmaan taustavärin kanssa tuovat tuotteet entistä paremmin esiin, uudet kategoriaopasteet puolestaan paitsi helpottavat myymälähenkilökunnan työtä, myös auttavat kuluttajaa löytämään aina kulloinkin haluamansa lehden.  

Lisäksi konsepti pitää sisällään huomioelementtejä, jotka nostavat tuotteet esiin aivan uudella tavalla: kerroksellinen viuhkalokerikko tuo lehdet konkreettisesti lähemmäs kuluttajaa, punaiset lehtinostolokerot tuovat lisänäkyvyyttä työntyessään lehtihyllystä suoraan katseen eteen ja huomiota herättävässä, valaistussa tehonostolaatikossa valikoidut tuotteet saavat todella näyttävän esittelypaikan. 

Lyhyesti sanottuna lukutuotteet saavat nyt arvoisensa esillepanon, jossa ne nousevat esiin houkuttelevasti ja siten, että jokaisen on helppo löytää oma suosikkinsa. 

Uusi Hypermarket-konsepti on ehtinyt tähän mennessä jalkautua jo yli kahteenkymmeneen Prismaan ja K-Citymarketiin ja lisää on tulossa. Tähän mennessä korviimme kantautuneet palautteet uudistuksen vaikutuksista ovat olleet äärimmäisen positiivisia: kaunista ja selkeää ilmettä sekä tuotteiden helppoa löydettävyyttä ovat kiitelleet niin kaupat kuin asiakkaatkin.